Главная » 2009 » Декабрь » 11 » Компанія Renault оголошує про перехід всього модельного ряду Renault Logan під марку.
15:41
Компанія Renault оголошує про перехід всього модельного ряду Renault Logan під марку.
Компанія Renault оголошує про перехід всього модельного ряду Renault Logan під марку.
З вересня 2009 моделі Logan, Sandero, Logan MCV представлені на ринку України під логотипом Renault.
Світовий успіх Logan
Запуском програми Logan в 2004 р. група Renault довела, що випереджає на крок світовий автомобільний ринок. Спроектована та розроблена для швидко зростаючих ринків, ця модель істотно збільшила присутність Renault за межами Європи і відкрила можливість Групи вийти на нові ринки, такі як Індія та Іран.
За період з 2004 року було продано 1 млн. 300 тис. автомобілів лінійки Logan.
Автомобілі на платформі Logan стали доступними в понад 80 країнах. Деякі з цих ринків, і особливо - Росія, Індія, Іран і Бразилія, володіють виключно високим потенціалом.
У Росії Logan успішно виробляється і продається з середини 2005 р. під маркою Renault. Тут реалізовано більше 230 тис. автомобілів.
Logan швидко домігся успіху і за межами первинних цільових сегментів ринку. Завдяки неперевершеному співвідношенню ціна-якість і позиціонуванню в якості одного з найдоступніших автомобілів, він став феноменально популярним у багатьох країнах, включаючи розвинені європейські ринки. Наприклад, минулого року модельний ряд Logan увійшов до десятки лідерів продажів у Франції. На початку 2009 року в Німеччині був відзначений справжній вибух попиту на автомобілі модельної лінійки Logan. Продажі Logan за 8 місяців 2009 року зросли в три рази в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року і склали більше 63 000 одиниць.
Успіх Logan грунтується на простому принципі: клієнти отримують все, що їм потрібно від автомобіля без жодних надмірностей. Первісна надихаюча ідея Logan полягала в розробці сучасного, надійного і місткого автомобіля для зростаючого середнього класу країн, що розвиваються за найбільш доступною ціною. Цей основний принцип залишається актуальним з самого початку програми 1999 р. (Див. додаток № 1 Тимчасова шкала розвитку Renault - Dacia)
Успіх Logan грунтується на простому принципі: клієнти отримують все, що їм потрібно від автомобіля без жодних надмірностей. Первісна надихаюча ідея Logan полягала в розробці сучасного, надійного і місткого автомобіля для зростаючого середнього класу країн, що розвиваються за найбільш доступною ціною. Цей основний принцип залишається актуальним з самого початку програми 1999 р. (Див. додаток № 1 Тимчасова шкала розвитку Renault - Dacia)
Залежно від стратегічного напрямку розвитку кожного ринку окремо Logan виробляється і продається у світі під різними марками:
1. Румунія (Пітешті - Dacia / Renault Logan, Dacia / Renault Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Renault Sandero)
2. Марокко (Касабланка - Dacia Logan)
3. Росія (Москва - Renault Logan, Renault Sandero 2010)
4. Іран (Khodro - Renault Tondar-90, Renault Tondar-90 MCV)
5. Бразилія (Курітіба - Renault Logan, Renault Sandero, Nissan Aprio в Мексиці)
6. Колумбія (Енвігадо - Renault Logan, Renault Sandero)
7. Індія (Нашік - Mahindra / Renault Logan)
Україна: Logan під маркою Renault
«У нас немає ніяких сумнівів у правильності нашого рішення, - заявив генеральний директор компанії Renault в Україні і країнах СНД, пан Марк Леграсье, - Logan і Sandero - це ті моделі, якість яких не поступається якості складання моделей гами Renault»
Основні аргументи:
1. Завоювання міцної позиції єдиної марки на ринку
2. Logan - технології Renault
3. Концентрація інвестицій на розвиток і просування єдиної марки на ринку України
Завоювання міцної позиції єдиної марки на ринку
За даними "AUTO Consulting» на кінець серпня 2009 року на ринку України представлено 92 автомобільні марки. З них тільки 6 марок досягли рівня видимості, а саме від 5% частки ринку і вище. Перехід на одну марку на ринку України дозволить сконцентрувати зусилля щодо стратегічної комунікації переваг моделей Renault. Такий крок допоможе оптимально використовувати всі засоби комунікації для побудови впевненою і динамічної стратегії подальшого розвитку марки у всій Україні, а також збалансувати рекламний бюджет для просування цінностей марки Renault, грунтуючись на світовому досвіді, а також з огляду на особливості локального ринку.
2. Logan - технології Renault
Компанією Renault використовуються високі технології при виробництві моделей різної складності. Наприклад, центр "Renault Technologie Roumanie" (RTR) залишається найбільшим Центром технологічних розробок Renault. В даний час половина інженерних розробок Logan Pick-up виконується в Румунії. Це дозволило не тільки скоротити час конструкторських розрахунків і витрат, але й налагодити зворотний зв'язок між конструкторським бюро і заводом. Все це свідчить про універсальний підхід компанії Renault до впровадження новітніх технологій на всіх рівнях виробництва, а також для виробництва моделей різних сегментів.
Висока якість продукту
Logan виробляється в повній відповідності стандартам Renault, з найвищим рівнем якості виробництва. Выпускать качественные автомобили, это означает выпускать надежные автомобили, которые служат долго. Випускати якісні автомобілі, це означає випускати надійні автомобілі, які служать довго.
Конвейер - ключевой этап в процессе производства автомобиля. Именно поэтому Renault на каждом этапе производства вводит комплекс стандартов, тестов и процедур контроля, в результате чего достигается качество с «нулевой дефектностью».Конвеєр - ключовий етап у процесі виробництва автомобіля. Саме тому Renault на кожному етапі виробництва вводить комплекс стандартів, тестів і процедур контролю, в результаті чого досягається якість з «нульовою дефектністю».
Благодаря процедуре определения качества, которая сопровождает каждый автомобиль с момента его производства к моменту снабжения в сеть, Renault предлагает своим клиентам один из лучших уровней качества.Завдяки процедурі визначення якості, яка супроводжує кожен автомобіль з моменту його виробництва до моменту постачання в мережу, Renault пропонує своїм клієнтам одна з кращих рівнів якості.
Відкрився доступ на інтернет сайт від Renault, присвячений якості автомобілів і послуг Renault. Новий сайт Renault-quality можна відвідати за адресою: http://www.renault-quality.com/ua
Тут можна більш детально ознайомитися з
1 / Відгуки ЕКСПЕРТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
à Результати ADAC: Звіт за 2009 рік
à Результати DEKRA: Звіт за 2009 рік
à Результати JD POWER CSI Німеччина
2 / думкою журналістів
à Renault, відгуки в пресі
à Automobile Magazine: Опитування щодо надійності, 2009
à Automobile Magazine Офіційна статистика Якості / Надійність 2009
à Опитування Quatro Rodas
3 / Думкою клієнтів
à Опитування з приводу Якості за кордоном
à Інтерв'ю з власниками Laguna 3
à 5 мільйонів км за 3 місяці
"Перед виходом Нової Mégane на ринок, Renault протестувало 100 автомобілів Mégane: вони цілодобово їздили протягом 3 місяців, покривши відстань у 5 мільйонів кілометрів! Це якість, яка витримає будь-які випробування! "
Хто краще, ніж Renault, подбає про Ваш Renault?
Компанія Renault пропонує власникам Renault цілий спектр послуг. Кожен покупець автомобіля Renault і Dacia, придбаний в офіційній дилерській мережі Renault на території України та Білорусії, одержує можливість скористатися послугами технічної допомоги в дорозі "Renault Assistance". Допомога надається безкоштовно, 24 години на добу, 365 днів на рік, на всій території України і Білорусі у випадку:
o поломки автомобіля;
o розрядки акумулятора;
o у випадку, якщо закінчилося паливо (тільки доставка);
o спущена шина і запасна вже використано.
Заводська гарантія на автомобілі Renault складає 3 роки або 100 000 км пробігу
Гарантія на лакофарбове покриття становить 3 роки, гарантія на кузов 6 років від наскрізної корозії.
3. Концентрація інвестицій на розвиток і просування єдиної марки на ринку України
Розвиток дилерської мережі, побудова центрів з продажу і сервісу вимагає певних інвестицій. Перехід на одну марку забезпечує концентрацію цих інвестицій на подання однієї марки. Такий підхід дає можливість дилерській мережі Renault в Україні оптимізувати видатки з впровадження бізнес процесів компанії, націлених на високу якість обслуговування клієнтів, консолідувати всі ресурси на потужне просування однієї марки в регіонах. Така можливість забезпечує стабільний запас міцності дилерської мережі на всій території України.