Главная



Renault-Dacia
Среда, 08.05.2024, 04:55
| RSS
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 51
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Besucherzahler sexy Russian and Ukraine brides looking for men
счетчик посещений
Каталог ресурсов Весь Русский интернет (www.AllRunet.ru) Rambler's Top100
Главная » 2009 » Декабрь » 11 » Компанія Renault оголошує про перехід всього модельного ряду Renault Logan під марку.
15:41
Компанія Renault оголошує про перехід всього модельного ряду Renault Logan під марку.
Компанія Renault оголошує про перехід всього модельного ряду Renault Logan під марку. 

З вересня 2009 моделі Logan, Sandero, Logan MCV представлені на ринку України під логотипом Renault. 

 

Світовий успіх Logan 

Запуском програми Logan в 2004 р. група Renault довела, що випереджає на крок світовий автомобільний ринок. Спроектована та розроблена для швидко зростаючих ринків, ця модель істотно збільшила присутність Renault за межами Європи і відкрила можливість Групи вийти на нові ринки, такі як Індія та Іран. 

За період з 2004 року було продано 1 млн. 300 тис. автомобілів лінійки Logan. 

Автомобілі на платформі Logan стали доступними в понад 80 країнах. Деякі з цих ринків, і особливо - Росія, Індія, Іран і Бразилія, володіють виключно високим потенціалом. 

У Росії Logan успішно виробляється і продається з середини 2005 р. під маркою Renault. Тут реалізовано більше 230 тис. автомобілів. 

Logan швидко домігся успіху і за межами первинних цільових сегментів ринку. Завдяки неперевершеному співвідношенню ціна-якість і позиціонуванню в якості одного з найдоступніших автомобілів, він став феноменально популярним у багатьох країнах, включаючи розвинені європейські ринки. Наприклад, минулого року модельний ряд Logan увійшов до десятки лідерів продажів у Франції. На початку 2009 року в Німеччині був відзначений справжній вибух попиту на автомобілі модельної лінійки Logan. Продажі Logan за 8 місяців 2009 року зросли в три рази в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року і склали більше 63 000 одиниць. 

Успіх Logan грунтується на простому принципі: клієнти отримують все, що їм потрібно від автомобіля без жодних надмірностей. Первісна надихаюча ідея Logan полягала в розробці сучасного, надійного і місткого автомобіля для зростаючого середнього класу країн, що розвиваються за найбільш доступною ціною. Цей основний принцип залишається актуальним з самого початку програми 1999 р. (Див. додаток № 1 Тимчасова шкала розвитку Renault - Dacia)

Успіх Logan грунтується на простому принципі: клієнти отримують все, що їм потрібно від автомобіля без жодних надмірностей. Первісна надихаюча ідея Logan полягала в розробці сучасного, надійного і місткого автомобіля для зростаючого середнього класу країн, що розвиваються за найбільш доступною ціною. Цей основний принцип залишається актуальним з самого початку програми 1999 р. (Див. додаток № 1 Тимчасова шкала розвитку Renault - Dacia) 

Залежно від стратегічного напрямку розвитку кожного ринку окремо Logan виробляється і продається у світі під різними марками: 

1. Румунія (Пітешті - Dacia / Renault Logan, Dacia / Renault Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Renault Sandero) 

2. Марокко (Касабланка - Dacia Logan) 

3. Росія (Москва - Renault Logan, Renault Sandero 2010) 

4. Іран (Khodro - Renault Tondar-90, Renault Tondar-90 MCV) 

5. Бразилія (Курітіба - Renault Logan, Renault Sandero, Nissan Aprio в Мексиці) 

6. Колумбія (Енвігадо - Renault Logan, Renault Sandero) 

7. Індія (Нашік - Mahindra / Renault Logan) 

 

Україна: Logan під маркою Renault 

«У нас немає ніяких сумнівів у правильності нашого рішення, - заявив генеральний директор компанії Renault в Україні і країнах СНД, пан Марк Леграсье, - Logan і Sandero - це ті моделі, якість яких не поступається якості складання моделей гами Renault» 

Основні аргументи: 

1. Завоювання міцної позиції єдиної марки на ринку 

2. Logan - технології Renault 

3. Концентрація інвестицій на розвиток і просування єдиної марки на ринку України 

 

Завоювання міцної позиції єдиної марки на ринку 

За даними "AUTO Consulting» на кінець серпня 2009 року на ринку України представлено 92 автомобільні марки. З них тільки 6 марок досягли рівня видимості, а саме від 5% частки ринку і вище. Перехід на одну марку на ринку України дозволить сконцентрувати зусилля щодо стратегічної комунікації переваг моделей Renault. Такий крок допоможе оптимально використовувати всі засоби комунікації для побудови впевненою і динамічної стратегії подальшого розвитку марки у всій Україні, а також збалансувати рекламний бюджет для просування цінностей марки Renault, грунтуючись на світовому досвіді, а також з огляду на особливості локального ринку.

2. Logan - технології Renault 

Компанією Renault використовуються високі технології при виробництві моделей різної складності. Наприклад, центр "Renault Technologie Roumanie" (RTR) залишається найбільшим Центром технологічних розробок Renault. В даний час половина інженерних розробок Logan Pick-up виконується в Румунії. Це дозволило не тільки скоротити час конструкторських розрахунків і витрат, але й налагодити зворотний зв'язок між конструкторським бюро і заводом. Все це свідчить про універсальний підхід компанії Renault до впровадження новітніх технологій на всіх рівнях виробництва, а також для виробництва моделей різних сегментів.

Висока якість продукту 

Logan виробляється в повній відповідності стандартам Renault, з найвищим рівнем якості виробництва. Выпускать качественные автомобили, это означает выпускать надежные автомобили, которые служат долго. Випускати якісні автомобілі, це означає випускати надійні автомобілі, які служать довго. 

Конвейер - ключевой этап в процессе производства автомобиля. Именно поэтому Renault на каждом этапе производства вводит комплекс стандартов, тестов и процедур контроля, в результате чего достигается качество с «нулевой дефектностью».Конвеєр - ключовий етап у процесі виробництва автомобіля. Саме тому Renault на кожному етапі виробництва вводить комплекс стандартів, тестів і процедур контролю, в результаті чого досягається якість з «нульовою дефектністю». 

Благодаря процедуре определения качества, которая сопровождает каждый автомобиль с момента его производства к моменту снабжения в сеть, Renault предлагает своим клиентам один из лучших уровней качества.Завдяки процедурі визначення якості, яка супроводжує кожен автомобіль з моменту його виробництва до моменту постачання в мережу, Renault пропонує своїм клієнтам одна з кращих рівнів якості. 

Відкрився доступ на інтернет сайт від Renault, присвячений якості автомобілів і послуг Renault. Новий сайт Renault-quality можна відвідати за адресою: http://www.renault-quality.com/ua 

Тут можна більш детально ознайомитися з 

1 / Відгуки ЕКСПЕРТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 

à  Результати ADAC: Звіт за 2009 рік 

à  Результати DEKRA: Звіт за 2009 рік 

à  Результати JD POWER CSI Німеччина 

2 / думкою журналістів 

à  Renault, відгуки в пресі 

à  Automobile Magazine: Опитування щодо надійності, 2009 

à  Automobile Magazine Офіційна статистика Якості / Надійність 2009 

à  Опитування Quatro Rodas 

3 / Думкою клієнтів 

à  Опитування з приводу Якості за кордоном 

à  Інтерв'ю з власниками Laguna 3 

à  5 мільйонів км за 3 місяці 

"Перед виходом Нової Mégane на ринок, Renault протестувало 100 автомобілів Mégane: вони цілодобово їздили протягом 3 місяців, покривши відстань у 5 мільйонів кілометрів! Це якість, яка витримає будь-які випробування! " 

 

Хто краще, ніж Renault, подбає про Ваш Renault? 

Компанія Renault пропонує власникам Renault цілий спектр послуг. Кожен покупець автомобіля Renault і Dacia, придбаний в офіційній дилерській мережі Renault на території України та Білорусії, одержує можливість скористатися послугами технічної допомоги в дорозі "Renault Assistance". Допомога надається безкоштовно, 24 години на добу, 365 днів на рік, на всій території України і Білорусі у випадку: 

o поломки автомобіля; 

o розрядки акумулятора; 

o у випадку, якщо закінчилося паливо (тільки доставка); 

o спущена шина і запасна вже використано. 

Заводська гарантія на автомобілі Renault складає 3 роки або 100 000 км пробігу 

Гарантія на лакофарбове покриття становить 3 роки, гарантія на кузов 6 років від наскрізної корозії. 

3. Концентрація інвестицій на розвиток і просування єдиної марки на ринку України 

Розвиток дилерської мережі, побудова центрів з продажу і сервісу вимагає певних інвестицій. Перехід на одну марку забезпечує концентрацію цих інвестицій на подання однієї марки. Такий підхід дає можливість дилерській мережі Renault в Україні оптимізувати видатки з впровадження бізнес процесів компанії, націлених на високу якість обслуговування клієнтів, консолідувати всі ресурси на потужне просування однієї марки в регіонах. Така можливість забезпечує стабільний запас міцності дилерської мережі на всій території України.
Просмотров: 3188 | Добавил: Wargadack | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Клуб НЕ БЫКУЙ
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2024
    html counterсчетчик посетителей сайта